Unint les mans, germans!

Quantes vegades ho hem cantat a les celebracions i hem unit les nostres mans en el moment del cant de la pau i hem afegit…

Altres escoles

Este estiu he visitat una bona amiga que treballa al Perú, un gran país en extensió, en natura, en qualitat humana i en cultura. Com…

×
×