La diòcesi de Terrassa ja té 8 nous diaques

El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau, va presidir aquest diumenge 1 de febrer l’ordenació diaconal de 8 seminaristes d’aquesta diòcesi: Enrique Amat, Eduard Cameron, Ignasi…

Què fem amb el diaca?

Els qui hem rebut l’ordenació presbiteral i els qui han rebut l’episcopat vam rebre primerament l’ordenació diaconal, tot exercint aquest ministeri durant uns mesos. El…

×
×