Trobada nadalenca del bisbe Francesc amb els preveres

El dia 7 de gener el bisbe Francesc Conesa va convidar els preveres de la diòcesi en una trobada nadalenca al Seminari de Solsona, coincidint també amb el seu 8è aniversari d’ordenació episcopal. En aquest encontre festiu el bisbe Francesc va parlar sobre com ser una Església sinodal missionera arran de la seva experiència al Sínode de Roma. També va repartir a cadascú el document final Per una Església sinodal: comunió, participació, missió, editat per Claret.  

Feu un comentari

×
×