Trobada d’adolescents a Mollet

El divendres 24 de novembre es va acollir la primera trobada d’adolescents d’aquest curs organitzada per la Delegació de Joventut. Va tenir lloc a la Sala Fiveller de Mollet del Vallès i va comptar amb la visita del bisbe Salvador.

Feu un comentari

×
×