Torneig Mes de Maria de la Delegació de Joves de la diòcesi de Tortosa

La Delegació de Joves del bisbat de Tortosa ha encetat maig amb el Torneig Mes de Maria, una iniciativa que ha combinat activitats lúdiques i esportives amb la devoció a la Mare de Déu. El divendres 1 de maig, una trentena de participants de diferents parts de la diòcesi van aplegar-se a la Ràpita per compartir una jornada de convivència a l’aire lliure organitzada per l’equip de la delegació amb l’ajut d’un grup d’universitaris. La trobada va estar oberta a adolescents de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat que van disputar un partit de futbol i van gaudir d’una tarda de jocs a la platja, a més de visitar la Mare de Déu de la Ràpita.

Feu un comentari

×
×