20 anys de Seminari Diocesà

Enguany es compleixen els 20 anys de la creació del Seminari Diocesà de Terrassa. L’any 2006, el bisbe Josep Àngel el va erigir després de…

Trobada de final de curs de catequistes

El santuari de la Salut va acollir la trobada de final de curs dels catequistes, organitzada per la Delegació Episcopal de Catequesi. Mn. Santi Collell…

×
×