Reunió del Secretariat de Confraries de Lleida amb el bisbe Daniel

El Secretariat de Confraries de Lleida s’ha reunit per primer cop amb el bisbe Daniel, en una trobada celebrada en un ambient cordial i participatiu, on cada confraria va poder presentar-se i compartir la seva realitat. El bisbe va animar tots els presents a “jugar al mateix equip”, destacant la importància de treballar units. El Secretariat de Confraries inicia aquest novembre les reunions preparatòries per començar a organitzar la Setmana Santa del 2026”.

Feu un comentari

×
×