La raó fonamental de l’exposició Fides ex auditu. Mig segle amb el patrimoni de l’Església, que es pot visitar fins al proper 7 de juny al Museu Diocesà de Barcelona i a la Biblioteca Pública Episcopal del Seminari de Barcelona, és commemorar els cinquanta anys del nomenament del Dr. Josep Maria Martí Bonet com a director de l’Arxiu Diocesà de Barcelona i de l’esmentada Biblioteca.
Reconeixement al Dr. Josep M. Martí Bonet
Punt de partida de l’exposició “Fides ex auditu. Mig segle amb el patrimoni de l’Església”
