Prenen possessió els nous canonges de la Seu de Manresa

El 27 d’abril, van prendre possessió del càrrec els nous canonges de mans del bisbe de Vic. La basílica es va vestir de festa per a l’acte, al qual assistiren familiars i feligresos. D’aquesta manera el capítol de la Seu manresana queda format per vuit membres: Mn. Joan Hakolimana, Mn. Joan Antoni Castillo, Mn. Estanislau Corrons, Mn. Jaume Serra, Mn. Josep M. Mas, Mn. Florenci Gras, Mn. Martí Kabamba i Mn. Joan Prat.

Feu un comentari

×
×