Pelegrinatge de la imatge de la Verge de Fàtima per les parròquies del Principat d’Andorra

La imatge pelegrina de la Mare de Déu de Fàtima continua el seu recorregut per les parròquies del Principat d’Andorra, acollida amb emoció per la comunitat portuguesa i per molts altres fidels del país. La presència de la imatge al Principat és possible gràcies a la petició del bisbe emèrit d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, que va voler que la devoció a la Mare de Déu de Fàtima unís totes les parròquies andorranes en un mateix camí de fe. El dijous 9 d’octubre, la Confraria de la Mare de Déu de Fàtima del Principat d’Andorra va rebre la imatge a la parròquia de La Massana, on va ser acollida amb pregària i devoció. Pocs dies després, el vespre del diumenge 12, la comunitat portuguesa i nombrosos fidels de Canillo van viure la seva arribada amb una processó de torxes i el res del Rosari fins al santuari-basílica de Meritxell, on es va celebrar l’eucaristia presidida per Mons. Josep-Lluís Serrano, bisbe d’Urgell. Des d’aleshores, la imatge ha visitat també les parròquies d’Andorra la Vella, Escaldes-Engordany i Ordino, trobant-se a cada lloc amb una acollida fervorosa. Les darreres etapes del pelegrinatge seran a les esglésies de Santa Eulàlia d’Encamp i de Sant Julià i Sant Germà, els dies 9 i 16 de novembre respectivament.

Feu un comentari

×
×