El papa Francesc, abans de morir, va voler que el seu papamòbil fos transformat en una ambulància per als més petits de Gaza. El vehicle estarà equipat amb un conductor i metges, amb material de diagnòstic, examen i tractament.

El vehicle ja està a disposició de Càritas Jerusalem, que l’està preparant amb l’ajuda de Càritas Suècia. Com explica el secretari general de Càritas Suècia, Peter Brune, “amb el vehicle podrem arribar als nens que actualment no tenen accés, en un moment en el qual el sistema sanitari a Gaza està gairebé completament col·lapsat”.

D’altra banda, per al secretari general de Càritas Jerusalem, Anton Asfar, “aquest vehicle representa l’amor, la cura i la proximitat que el Pontífex argentí va mostrar als més vulnerables, i que va expressar durant tota la crisi”. Asfar també fa una crida a un alto el foc immediat i durador.

L’àgora de l’Església a Catalunya només és possible si hi ets tu. Fes-te de la comunitat "Catalunya Cristiana"!