Foto de família dels participants a la trobada. | Foto: Jordi Esplugas

Montserrat es tenyeix de JOC en el centenari del moviment fundat per Cardijn

Més de 500 jocistes i antics militants celebren una jornada festiva a l’abadia

Si per a un músic fer “un Palau” (de la Música) és assolir una fita gratificant, podem dir que el dissabte 28 de juny la JOC va fer “un Montserrat” en celebrar el centenari de la fundació d’aquest moviment, degà de la Pastoral Obrera, a la muntanya sagrada de Catalunya. Més de 500 jocistes, exjocistes, ex membres de la JOBAC, simpatitzants i membres de la família extensa de la Pastoral Obrera es van anar concentrant a partir de les 10 d’un matí roent a la plaça de Sant Jordi de l’abadia expressant l’afecte del retrobament. Montserrat tornava a ser, com dècades enrere, punt de trobada de la JOC (veure Catalunya Cristiana n. 2376).

“A un jove que s’estigui qüestionant la seva realitat social i laboral, el convidaria a venir a la JOC”, observa la militant Maria Outomuro.

Feu un comentari

×
×