Foto: Ateneu Sant Pacià

Mn. Gabriel Seguí, nou consultor de la Congregació per al Culte Diví

El Dr. Seguí és un dels liturgistes més destacats de les diòcesis catalanes

La Santa Seu ha nomenat com a consultor de la Congregació per al Culte Diví i la Disciplina dels Sagraments Mn. Gabriel Seguí Trobat. El Dr. Seguí actualment és professor de les facultats de l’Ateneu Universitari Sant Pacià de Teologia i Antoni Gaudí, i president de l’Institut de Litúrgia. Forma part del Consell del Centre de Pastoral Litúrgica, és director de Quaderns Phase des de l’any 2020. També és membre de la Societat Catalana d´Estudis Litúrgics de l´Institut d´Estudis Catalans i magister de la Majoricensis Schola Lullistica.

Nascut a Ciutat de Mallorca l’any 1968, va entrar a la congregació dels Missioners dels Sagrats Cors el 1990, i el 1995 va ser ordenat sacerdot. Es va doctorar en teologia, especialitat en litúrgia, per la Facultat de Teologia de Catalunya (2002) i en filologia catalana per la Universitat de les Illes Balears (2011). Actualment és rector de la parròquia de la Mare de Déu del Coll de Barcelona.

Feu un comentari

×
×