Missa d’inici de curs de germandats rocieras a Terrassa

El dissabte 16 de setembre el bisbe Salvador va presidir la missa d’inici de curs de les germandats rocieras de Catalunya que formen part de la Federació d’Entitats Culturals Andaluses a Catalunya. El temple es va omplir de feligresos vinguts de tot Catalunya.

Feu un comentari

×
×