L’església d’Alcarràs finalitza la seva restauració

El bisbe Salvador va presidir el 22 de març la missa amb què es van inaugurar els treballs de restauració de l’església d’Alcarràs, que havia obligat a traslladar les activitats religioses a altres espais del municipi durant els darrers mesos. Les obres han permès millorar l’estat de les parets interiors del temple i han propiciat el descobriment d’una antiga capella que estava tapiada, que s’ha recuperat i restaurat, i de la qual no es tenia coneixement fins ara.

Feu un comentari

×
×