Les esglésies de Sant Joan de Boí i Sant Miquel de la Seu d’Urgell s’il·luminen en la “Nit de les esglésies”

La segona edició de la “Nit de les Esglésies”, organitzada per la Xarxa de Catalonia Sacra, es va celebrar divendres 27 de juny, també a la diòcesi d’Urgell. Diferents esglésies arreu dels bisbats amb seu a Catalunya es van il·luminar exclusivament amb espelmes, creant un espai de pregària especial. A la diòcesi d’Urgell hi van participar les esglésies de Sant Joan de Boí (Alta Ribagorça) i Sant Miquel de la Seu d’Urgell (Alt Urgell), de 21h a 23h. L’accés va ser lliure i gratuït. La “Nit de les Esglésies” constitueix el punt de partida de la campanya “L’Estiu és diví”, el programa anual que Catalonia Sacra organitza cada juliol i agost per promocionar la visita al patrimoni cultural religiós de Catalunya. Enguany s’han inclòs en l’experiència més espais participants sumant-s’hi 10 esglésies més que en l’edició anterior. La iniciativa està oberta a la incorporació d’aquelles esglésies que s’hi vulguin afegir en els propers anys.

Feu un comentari

×
×