L’Aplec del Ninou dona la benvinguda al 2025

L’Aplec del Ninou va congregar, l’1 de gener, un bon nombre de persones al santuari de la Mare de Déu del Collell. El programa va començar amb una missa presidida pel bisbe de Girona, fra Octavi Vilà. Durant la celebració es va fer la tradicional benedicció i presentació dels infants a la Mare de Déu.

Feu un comentari

×
×