Aquest estiu, la basílica de la Mare de Déu de la Mercè de Barcelona organitza, amb el suport de RT Cultural, dues peregrinacions per viure dos dels grans esdeveniments que tindran lloc aquest 2025: el centenari de la canonització de santa Teresa del Nen Jesús i la canonització del beat Carlo Acutis.
Peregrinació a Lisieux (França) – Centenari de la canonització de Santa Teresina del Nen Jesús
Del 18 al 24 d’agost de 2025, un itinerari de 7 dies, amb tot inclòs, que sortirà des de Barcelona i recorrerà llocs de gran bellesa i significació espiritual: Carcassona, Tours, Lisieux, les platges del desembarcament de Normandia, Honfleur, Rouen i el castell de Chenonceaux.
Peregrinació jubilar a Roma i Assís – Canonització del beat Carlo Acutis
Del 5 al 8 de setembre de 2025, amb l’assistència a la cerimònia de canonització de Carlo Acutis. Inclou el recorregut per la Porta Santa de les basíliques majors, la Roma barroca i els principals santuaris d’Assís: basílica de Sant Francesc, Santa Clara i la tomba de Carlo Acutis.
Tant les inscripcions com tota la informació dels pelegrinatges es pot consultar a www.rtcultural.com, o bé trucant al 931 226 700.