Inici de curs en el Seminari de Terrassa

El dimarts 26 de setembre, Mons. Salvador Cristau va presidir la missa d’inici de curs al Seminari de Terrassa, on van assistir familiars i amics. Concelebraren el rector, l’equip de formadors i diversos preveres. Enguany, comencen el curs 18 seminaristes. En acabar la celebració, el bisbe Salvador va anunciar l’ordenació presbiteral de Mn. Martí Triquell el 15 d’octubre, a les 18 h, a la catedral del Sant Esperit de Terrassa.

Feu un comentari

×
×