Francesc venerarà a Torí el Sant Sudari

Em complau anunciar que, si Déu vol, el 21 de juny l’any vinent aniré en peregrinació a Torí per venerar el Sant Sudari i honorar sant Joan Bosco en el bicentenari del seu naixement.» Així ho ha anunciat el mateix Pontífex al final de l’audiència general.

Mons. Cesare Nosiglia, arquebisbe de Torí i custodi pontifici del Sant Sudari, explica que «el que més interessa és que aquest llençol evidencia la Passió del Senyor segons l’Evangeli«. Segons Mons. Nosiglia, «tots poden venir a l’exposició del Sant Sudari», tot i que afirma que «hem volgut donar una atenció especial al món dels joves, amb motiu dels 200 anys del naixement de Don Bosco, i al dels malalts i ancians«.

L’arquebisbe també comenta el tema de l’exposició del Sant Sudari, que incorpora un text evangèlic: L’Amor més gran (Jn 15,13). Per al prelat, «participar en aquesta exposició significa contemplar no un home mort, sinó un home viu que s’obre a un amor més gran«.

Feu un comentari

×
×