Festa de Sant Miquel a la Residència Diocesana

El 29 de setembre, la Residència Diocesana d’Ancians Sant Miquel Arcàngel de Tortosa va celebrar la festa del seu patró amb una Eucaristia solemne presidida pel bisbe Sergi Gordo i concelebrada per diversos sacerdots de la diòcesi. Hi van participar residents, familiars, treballadors, membres del Patronat, autoritats i amics de la casa.

En la seva homilia, el bisbe Sergi recordà la importància dels àngels com a acompanyants en el nostre camí de fe i convidà a viure amb esperança aquest tram final del Jubileu 2025, avançant cap a una Església més sinodal i missionera. També ressaltà la missió de la Residència com a llar on els ancians siguin acollits i cuidats amb amor cristià.

La celebració continuà amb la processó pel claustre i la benedicció de cinc habitacions remodelades en una primera fase de millora de les instal·lacions, que han comptat amb una inversió de 300.000 €. Mn. Víctor Cardona, president del Patronat, i altres responsables agraïren el suport de les autoritats, treballadors i col·laboradors.

L’acte conclogué amb unes paraules d’agraïment del bisbe Sergi, un piscolabis i la crida a continuar fent de la Residència Sant Miquel una autèntica família que acompanya amb caritat i esperança la vida dels seus residents.

Feu un comentari

×
×