L’evangelització a través dels mitjans digitals ofereix grans oportunitats. | Foto: Holger Manu Quiñones

Església evangelitzadora a la xarxa

La missió digital vol fer atractiva la proposta cristiana

Una pastoral digital. Aquesta és la petició que va plantejar la iniciativa L’Església t’escolta, nascuda de la mà de la Xarxa Informàtica de l’Església a Amèrica Llatina, a la Secretaria general del Sínode. A través d’un document que recull els resultats d’una enquesta elaborada per 244 influencers catòlics mitjançant les seves xarxes socials, es reivindica que la xarxa pot ser un “canal informatiu de valor i futur” que pot servir com a canal de comunicació per a l’evangelització.

“No venim amb un missatge propi, sinó més aviat amb la missió de transmetre el missatge de Jesús a tota la terra: l’amor”, sosté la missionera digital Sathya Barascout.

Feu un comentari

×
×