El seminarista Lluc Juscafresa rep el ministeri d’acòlit

El dissabte 20 de desembre el seminarista Lluc Juscafresa va rebre el ministeri d’acòlit, un dels ritus previs en el camí cap al presbiterat. La celebració va tenir lloc a l’església de Santa Maria dels Turers de Banyoles i va ser presidida pel bisbe, fra Octavi Vilà. A la celebració van assistir companys del Seminari, familiars i amics del seminarista.

Feu un comentari

×
×