El santuari dels Àngels acull el Jubileu diocesà de la Vida Consagrada

El dissabte 15 de novembre, el santuari de la Mare de Déu dels Àngels va acollir el Jubileu diocesà de la Vida Consagrada, una trobada fraterna que va aplegar consagrats i consagrades de les diverses comunitats presents al bisbat. La jornada va incloure una missa presidida pel bisbe, dos testimoni sobre el procés sinodal i un refrigeri.

Feu un comentari

×
×