El santuari de la Misericòrdia de Canet celebra el Jubileu de l’Esperança

El 21 de setembre el santuari de la Mare de Déu de la Misericòrdia de Canet de Mar va acollir la missa amb motiu del Jubileu de l’Esperança. En la seva homilia, el bisbe va remarcar que, malgrat les nostres febleses, Déu és pacient amb nosaltres. Va convidar a tenir un retrobament amb Ell per recuperar l’esperança.

Feu un comentari

×
×