El pastor diocesà, amb la comunitat hispana

El 25 de gener, el bisbe Romà Casanova va presidir per primera vegada una eucaristia amb la comunitat llatina al temple Claret de Vic, reunint unes tres-centes persones de diversos països. La celebració va destacar la riquesa cultural i la realitat migratòria de la diòcesi, així com la voluntat d’aquesta comunitat d’integrar-se plenament en la vida eclesial. La presència del bisbe es va valorar com un gest de proximitat i reconeixement del seu camí dins la diòcesi.

Feu un comentari

×
×