El 20 de juny es va celebrar a Jorba una jornada de treball dels delegats de Migracions de les diòcesis amb seu a Catalunya i Mallorca. La trobada, que va afavorir un espai de comunió eclesial, fraternitat i servei compartit, va ser presidida pel bisbe de Sant Feliu de Llobregat i responsable del Servei de Migracions i Pastoral Intercultural de la Conferència Episcopal Espanyola, Xabier Gómez.