Convivència d’inici de curs del Seminari de Terrassa

Del 8 a l’11 ha tingut lloc la convivència d’inici de curs del Seminari de Terrassa. Enguany, aquesta activitat que s’ha celebrat a l’Ametlla del Vallès, al Casal de la Visitació de Can Xammar, ha tingut la visita del bisbe Salvador.

Feu un comentari

×
×