Agenda

Santoral

Lectures

Efemèride

Edició Digital

Hemeroteca

Catalonia Sacra convida a visitar les esglésies de Catalunya

L'entitat ha posat en marxa una campanya per promoure el turisme al patrimoni cultural d'arrel religiosa de "km 0"
Les circumstàncies extraordinàries provocades per la pandèmia del Covid-19 han fet que aquest estiu molts catalans passin les vacances a Catalunya, i és per això que diverses entitats turístiques del país han reforçat les seves campanyes per oferir la destinació ideal. Un exemple el trobem a Catalonia Sacra, que aquest dimecres 7 de juliol ha posat en marxa la iniciativa “Tot és aquí”, una campanya que convida a visitar esglésies amb valor patrimonial d’arreu de Catalunya.
La campanya, que comprèn una trentena d’espais oberts a la visita que es poden consultar a la pàgina web de Catalonia Sacra, posa en valor aspectes del patrimoni cultural de l’Església, com són els paisatges, la memòria, el silenci o l’ànima. Per descobrir totes aquestes cares, “Tot és aquí”visibilitza els grans monuments com són les catedrals, els monestirs, o les ermites que hi ha repartides arreu de la geografia catalana, i que comprenen estils molt diversos.
Com ha explicat l’entitat, l’objectiu és “incentivar un consum cultural de proximitat de km 0, i que va molt més enllà de l’entreteniment“, ja que també ofereix enfocaments diversos com l’espiritual o de reflexió.

Feu un comentari

×
×