Afectacions causades pel terratrèmol a Cali. | Font: Josep Àngel Colomés

Càritas posa en marxa una campanya per ajudar els damnificats pel terratrèmol de Colòmbia

Càritas Espanyola ha posat a disposició 100.000 euros del seu Fons d’Emergències 

Càritas ha posat en marxa una campanya d’emergència per ajudar els damnificats pel terratrèmol de Colòmbia, que va tenir lloc el dilluns 10 d’agost amb epicentre al Chocó. Càritas Espanyola ha posat a disposició 100.000 euros del seu Fons d’Emergències per donar suport a l’accés a aigua potable, béns d’higiene, a l’atenció sanitària i l’assistència alimentària de les persones afectades, així com allotjament temporal.

Càritas Colòmbia ha activat el Servei Nacional d’Emergències i està coordinant l’avaluació de necessitats humanitàries a les diòcesis per compartir-la amb la resta d’actors humanitaris i coordinar la resposta. Manuel Gutiérrez, cooperant de Càritas Espanyola establert a Bogotà, assegura que «ara, igual que vam fer a Veneçuela, toca posar-se a disposició de Càritas Colòmbia per no abandonar ningú».

Tal com ha informat en una nova entrada al seu bloc, Càritas Barcelona ha habilitat un número de compte propi per canalitzar donacions econòmiques destinades a aquesta emergència:

  • Bizum: 05063
  • Transferència bancària: ES82 2100 5000 5902 0012 8131 (nom del destinatari: Càritas Diocesana de Barcelona)
  • Concepte: COLOMBIA
  • Telèfon: 93 112 70 10

Feu un comentari

×
×