Cantada de nadales

El dijous 14 de desembre el bisbe Salvador va presidir la cantada de nadales de la Fundació Escola i Vida. Va tenir lloc a la parròquia de Sant Cristòfol de Terrassa i van participar-hi alumnes de Terrassa, Sabadell, Rubí i la Garriga.

Feu un comentari

×
×