Benedicció i inauguració del projecte de murals d’estil bizantí de l’església d’Hostalric

El diumenge 8 de febrer, el bisbe de Girona, fra Octavi Vilà, va beneir i inaugurar el mural d’estil bizantí de la Nativitat de l’església de Santa Maria dels Socors d’Hostalric, així com el conjunt del projecte pictòric de les capelles laterals del temple, que ha anat a càrrec de l’artista local Joan Carles Osuna.

Feu un comentari

×
×