Assemblea de Mans Unides

El dissabte 11 de novembre es va celebrar l’Assemblea de la Delegació diocesana de Mans Unides de Terrassa, a la seva seu, a Sabadell. El bisbe Salvador va presidir l’acte.

Feu un comentari

×
×