Alba Vilaplana Martín, durant l'acte solemne de presa de possessió. | Foto: Bisbat de Tortosa

Alba Vilaplana, nova Cancellera i Secretària General del bisbat de Tortosa

Va pendre possessió del càrrec el passat 26 de març a la capella del Palau Episcopal

Alba Vilaplana Martín ja és la nova cancellera i secretària General del bisbat de Tortosa. Així ho ha anunciat el mateix bisbat a través de la seva pàgina web, on explica que Vilaplana va prendre possessió del nou càrrec el passat 26 de març, Dimarts Sant, a la capella del Palau Episcopal.

L’acte solemne va comptar amb la presència del personal de la Cúria Diocesana, encapçalada pel bisbe de Tortosa, Sergi Gordo, i el vicari general, José-Luis Arín Roig. La nova secretària general del bisbat va emetre la Professió de Fe i el Jurament de Fidelitat pel càrrec després de la pregària diària amb la lectura de l’evangeli i el Rés de l’Àngelus.

Feu un comentari

×
×