Adeu al papa Francesc en una missa solemne

Lleida va dir adeu al papa Francesc amb una assistència massiva a la missa solemne que la diòcesi va celebrar el 29 d’abril passat a la catedral en el seu sufragi. L’eucaristia, presidida pel bisbe Salvador, i concelebrada pel bisbe emèrit Joan i per bona part dels preveres del bisbat, va reunir centenars de fidels, entre els quals una bona representació dels regidors de la Paeria, amb l’alcalde, Fèlix Larrosa, al capdavant.

Feu un comentari

×
×