Església Jove Barcelona anuncia amb il·lusió la participació de 1.800 joves en el Jubileu dels Joves, que tindrà lloc a Roma entre el 28 de juliol i el 4 d’agost. Aquesta trobada internacional s’emmarca dins del Gran Jubileu convocat pel papa Francesc, sota el lema “Pelegrins d’esperança”, i reunirà milers de joves d’arreu del món a la capital italiana per viure una experiència de fe, comunió i renovació espiritual.

La setmana començarà a Torí, on els joves tindran l’oportunitat de visitar el Sant Sudari, així com l’oratori de Don Bosco, i preparar el cor per als següents passos del pelegrinatge a Roma, a través d’adoracions, convivències, tallers i altres activitats. A partir d’aquí, emprendran una peregrinació espiritual fins a Roma, on viuran una setmana plena de moments intensos: creuaran les Portes Santes, participaran en vetlles de pregària, celebracions litúrgiques, trobades interculturals, i culminaran l’experiència amb la missa solemne presidida pel Sant Pare a Tor Vergata, als afores de Roma.

Amb aquesta participació, Església Jove Barcelona referma el seu compromís de fomentar l’espiritualitat i la fraternitat entre el jovent, tot afavorint experiències que marquen un abans i un després en el seu camí de vida i de fe.

L’àgora de l’Església a Catalunya només és possible si hi ets tu. Fes-te de la comunitat "Catalunya Cristiana"!