“Pateixo i ploro pel patiment del poble ucraïnès”

Francesc recorda novament el conflicte bèl·lic

Després de la pregària mariana del Regina caeli, Francesc ha recordat aquest diumenge que estem en el mes de maig, el mes dedicat a la Mare de Déu, per la qual cosa ha convidat “tots els fidels i comunitats a resar el Rosari per la pau tots els dies”.

Novament el Papa ha recordat Ucraïna, concretament ha tingut un pensament per  Mariúpol, que porta per nom “ciutat de Maria” i que és “bàrbarament bombardejada i destruïda”.

Francesc ha renovat la seva crida perquè s’estableixin corredors humanitaris segurs per a les persones atrapades en la siderúrgia d’aquesta ciutat.

“Pateixo i ploro pensant en el patiment del poble ucraïnès i, en particular, dels més febles, els ancians i els nens. Fins i tot hi ha informes terribles de nens expulsats i deportats”

El Pontífex ha denunciat que assistim a una “regressió macabra de la humanitat” i s’ha preguntat si realment “busquen la pau; si hi ha la voluntat d’evitar una escalada militar i verbal contínua; si fem tot el possible per silenciar les armes”.

Per això, ha exhortat a no cedir a la lògica de la violència i a l’espiral perversa de les armes: “Prenguem el camí del diàleg i la pau”.

Feu un comentari

×
×