Ràdio Estel regala entrades per assistir-hi. Clica aquí
La Filmoteca de Catalunya acollirà dimarts 8 de desembre a les 8 del vespre, dins la 12ena Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, la presentació i posterior projecció de la pel·lícula “Words with Gods”, una pel·lícula de Guillermo Arriaga, Héctor Babenco, Bahman Ghobadi, Emir Kusturica, Mira Nair, Hideo Nakata, Warwick Thornton, Álex de la Iglesia i Amos Gitai, creada el 2014
Nou episodis deficció de diferents directors de tot el món que presenten una visiócalidoscòpica a l’entorn de la religió. Guillermo Arriaga mostra l’ateisme aMèxic; Emir Kusturica parla sobre l’església ortodoxa a Sèrbia; Ghobadi mostrala situació de l’islam a Turquia; Amos Gitai ens ofereix la seva particularmirada del judaisme, mentre que Álex de la Iglesia ho fa en to tragicòmic del catolicisme;Thornton es refereix a l’espiritualitat aborigen; Héctor Babenco tracta sobrela fe Umbanda al Brasil; Hideo Nakata evoca la perspectiva budista, i,finalment, Mira Nair tracta amb un to divertit l’hinduisme.
La presentació anirà acàrrec de Marta López, pastora de l’Església Evangèlica de catalunya.
Filmoteca de Catalunya: Plaça de Salvador Seguí, 1, Barcelona. T: 93 567 10 70 Preu: 4 euros (3 euros en tarifa reduïda).
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com les galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment d'aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o les identificacions úniques en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament certes característiques i funcions.
Funcional
Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer el seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.