Ser deixebles missioners avui

“Ser deixebles missioners avui.” Aquest va ser el lema de la 2a Trobada Diocesana Missionera que es va fer a la Casa de l’Església el dissabte 4 de juliol presidida pel bisbe Xabier. Davant d’una quarantena de persones, entre religiosos, familiars, amics i companys, Xabier Gómez va recordar que l’Evangeli és un do rebut per compartir.

Durant la trobada es va pregar pels missioners i es va escoltar “amb agraïment i estima”, segons explica la Gna. Gràcia Navarro, delegada de Missions, els testimonis de dues famílies missioneres, una a Bolívia i l’altra a Alemanya, portadores d’esperança a la missió ad gentes.

Els assistents van poder veure un vídeo que recull la vida a les missions d’Àfrica i Amèrica. També es va lliurar la Memòria del 2025. Tot plegat va acabar amb una pregària conjunta demanant al Senyor “que enviï vocacions missioneres i a nosaltres ens faci ser testimonis del seu amor i servidors dels germans”.

Feu un comentari

×
×