El diumenge 21 de juny, Llívia va celebrar la festa de Sant Guillem amb una àmplia participació de la comunitat parroquial i la presència de l’alcalde, Albert Cruïlles, juntament amb diversos membres de l’Ajuntament, que es van afegir als actes festius i religiosos. A les 12.15 h va tenir lloc l’eucaristia solemne, presidida pel rector, Mn. Uriel, en un clima de celebració i devoció compartida. Tot seguit es va iniciar la processó amb les relíquies del sant fins a l’ermita de Sant Guillem, situada al parc que porta el seu nom a la mateixa població. Un cop a l’ermita, es va viure un moment de veneració de la relíquia i es van cantar els goigs en honor del sant. La jornada es va cloure amb una trobada fraterna entre els assistents i una ballada de sardanes, que va posar el punt final festiu a la celebració.