Els membres del Consell Pastoral Diocesà de Sant Feliu de Llobregat es van reunir el passat dissabte 13 de juny per fer balanç del camí fet des de la celebració de l’Assemblea Laical del juny del 2025 i avançar en la implementació de les unitats pastorals. La sessió va posar l’accent en la nova etapa de dinamització pastoral, la corresponsabilitat dels laics, el paper dels arxiprestats i la necessitat de retre comptes del camí sinodal recorregut. També es van presentar els impulsos d’Església Jove; la pastoral vocacional; el catecumenat i l’acompanyament dels joves i de les comunitats.
El Consell va concloure fent un agraïment pel treball realitzat i amb la voluntat de continuar caminant en comunió, participació i missió.