La 59ena Peregrinació de l’Esperança a Lourdes, organitzada per l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes del Bisbat de Girona, ha aplegat enguany prop de sis-centes persones del 24 al 28 de juny. La peregrinació ha estat presidida pel bisbe de Girona, fra Octavi Vilà, i ha tingut com a lema les paraules de l’evangeli “Alegra’t, plena de gràcia, el Senyor és amb tu”.