Foto: Bisbat de Tortosa

Final del curs a la Residència Diocesana Sant Miquel de Tortosa

La Residència Diocesana Sant Miquel Arcàngel de Tortosa va organitzar, el dimecres 17 de juny, una gran festa per acomiadar el curs. L’acte central de la jornada va ser la missa presidida pel bisbe Sergi Gordo a l’entrada del centre. Els residents i el personal de Sant Miquel van tenir un protagonisme especial en aquesta Eucaristia, que va estar concelebrada pel president del Patronat de la residència, mossèn Víctor Cardona, i per alguns sacerdots que resideixen al centre: Mn. Vicent Beltrán, Mn. Paco Vives, Mons. José Luis Arín —que va celebrar el 53è aniversari de la seva ordenació—, Mn. Rafael Prades i Mn. Anastasi Soriano. 

Feu un comentari

×
×