El dia 21 de juny, un gran nombre de Germanes Teresianes d’arreu del món van celebrar, a la catedral de Tarragona, una eucaristia en acció de gràcies pel 150è aniversari de la fundació de la Companyia, instituïda a Tarragona el 1876. La celebració va estar emmarcada en la Trobada Internacional de les Teresianes i va ser presidida per l’arquebisbe Joan Planellas. Durant la seva homilia, va assegurar que la presència de les Germanes Teresianes “sembra en l’alumnat, i a través de l’educació, la llavor d’una societat futura millor”, i els va recordar que el seu carisma “les impulsa a donar vida i esperança”, convidant-les a “guardar, oferir i persistir en aquesta vida i aquesta esperança, perquè són el fruit de l’Esperit Sant que habita en els seus cors”. Durant l’ofertori, diverses religioses i membres de la Família Teresiana van oferir uns ciris que expressaven una part de la vida compartida de la Companyia de Santa Teresa de Jesús: les comunitats educatives, les obres i els projectes socials, els laics i laiques, el Moviment Teresià Apostòlic, la Fundació Enric d’Ossó, les entitats i les comunitats amb qui es treballa, els infants i joves, i les comunitats de germanes.