Acte en record i memòria de Mn. Joan M. Amich

El 17 d’abril, l’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona va acollir un acte en record i memòria de Mn. Joan M. Amich i Raurich, que fou membre del claustre de professors del centre, en el primer aniversari del seu traspàs. L’acte fou presidit pel bisbe, fra Octavi, amb la presència de nombrosos professors, preveres, alumnes i exalumnes.

Feu un comentari

×
×