Per tal d’apropar la Setmana Santa als oients, Ràdio Estel ha adaptat la seva graella i retransmetrà els principals actes litúrgics en directe. D’aquesta manera, l’emissora deixarà en pausa la programació habitual fins al 7 d’abril per donar pas a aquests continguts especials.

La programació s’iniciarà aquest diumenge de Rams amb la retransmissió, a les 11 del matí, de l’Eucaristia amb benedicció prèvia des de la Catedral de Barcelona.

El Dijous Sant, 2 d’abril, a les 7 de la tarda, oferirà la Missa de la Cena del Senyor, presidida pel cardenal Joan Josep Omella, arquebisbe de Barcelona.

L’endemà, Divendres Sant, a les 3 de la tarda, es podrà seguir en directe el tradicional Sermó de les Set Paraules. Aquest acte tindrà lloc a l’exterior de la catedral i anirà a càrrec del canonge Gabriel Carrió, que oferirà una reflexió sobre les set frases atribuïdes a Jesús durant la crucifixió.

Posteriorment, a partir de les 5 de la tarda, es retransmetrà la Passió i Mort del Senyor, novament presidida pel cardenal Omella.

La programació continuarà Dissabte Sant amb la Vetlla Pasqual, que es podrà seguir en directe a dos quarts d’onze de la nit. Finalment, Diumenge de Resurrecció, a les 12 del migdia, s’emetrà la Missa pontifical des de la catedral barcelonina.

A més d’aquestes celebracions destacades, l’emissora mantindrà la retransmissió diària de la Missa a un quart de vuit del matí, també des de la Catedral de Barcelona.

L’àgora de l’Església a Catalunya només és possible si hi ets tu. Fes-te de la comunitat "Catalunya Cristiana"!