Consell Arxiprestal de Sant Boi

L’arxiprestat de Sant Boi va realitzar un Consell Arxiprestal ampliat amb tots els Consells pastorals de les parròquies. Mn. Joan Peñafiel, vicari episcopal, va fer una xerrada/meditació amb el títol La parròquia a la llum de l’Evangelii gaudium en clau de conversió parroquial i conversió personal. Una xerrada prèvia al treball que es realitzarà sobre el document de les Unitats Pastorals. Van participar-hi unes 43 persones de tots els Consells pastorals de les parròquies de l’arxiprestat de Sant Boi.

Feu un comentari

×
×