Es registren vuit incidències en les esglésies de la diòcesi de Girona durant l’any 2025

Els Mossos d’Esquadra van registrar, durant el 2025, un total de vuit incidències en esglésies, santuaris, ermites i centres parroquials de la diòcesi de Girona, una menys que l’any anterior, el 2024. Concretament, hi va haver un furt, quatre robatoris i tres casos de danys al patrimoni. Les dades es van presentar a la reunió de seguiment que duen a terme periòdicament el bisbat i Mossos d’Esquadra.

Feu un comentari

×
×