Trobada de Primer Anunci: “Com acompanyar una conversió”

El divendres 23 de gener, el Seminari de Solsona va acollir la cinquena trobada de la Delegació diocesana de Primer Anunci. Hi van participar una seixantena de servidors i servidores d’Emmaús i Alpha, juntament amb diversos rectors de la diòcesi. La jornada va tenir tres moments: la celebració de l’Eucaristia, la formació a càrrec de mossèn Bruno Bérchez, de l’arquebisbat de Barcelona, amb una aportació inspiradora, i l’àgape final.

Feu un comentari

×
×