La Companyia de Santa Teresa enceta els actes del seu 150è aniversari amb la festa de Sant Enric d’Ossó

La Companyia de Santa Teresa de Jesús ha iniciat els actes commemoratius pels 150 anys del seu naixement amb la celebració de la festa del seu fundador, Sant Enric d’Ossó i Cervelló. El 26 de gener, la Casa d’Espiritualitat de les Teresianes, a Jesús, ha acollit la celebració d’una solemne Eucaristia coincidint amb la vigília de la festivitat del sant.

El bisbe de Tortosa, monsenyor Sergi Gordo, ha presidit l’Eucaristia, que ha sigut concelebrada per un grup considerable de preveres. També han estat presents les autoritats municipals de Jesús i de Tortosa, així com un grup de seminaristes del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, que està realitzant exercicis espirituals a la Casa de les Teresianes. Juntament amb fidels, professors i alumnes del Col·legi Teresià, han acompanyat a les germanes en la celebració d’aquesta efemèride.

Feu un comentari

×
×